خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای بسیج

استفاده از ظرفیت جوانان از سوی مدیریت شهری پیگیری می شود

اللهیاری گفت: استفاده از ظرفیت جوانان از سوی مدیریت شهری پیگیری خواهد شد و از شهردار قزوین می خواهیم که به جوانان متعهد، متخصص و انقلابی میدان دهند.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۴۳
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

 

قزوین_قاسم اللهیاری عضو شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که برای سومین سال و به طور همزمان در کشور برگزار می شود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن قدردانی از متولیان اجرای این رویداد بیان کرد: چنین رویدادی با کیفیت موجود، برای اولین بار است که در حال اجراست. از این حیث که دنیای امروز به سمت هوشمندسازی در حرکت است، اگر به ابزارهای مجازی و دیجیتال مجهز و آشنا نباشیم،از عصر خود عقب مانده ایم.

وی گفت: ظرفیت استفاده از فضای مجازی و دیجیتال در استان قزوین نیز وجود دارد و جوانان و نوجوانان علاقمند زیادی به این عرصه در استان وجود دارند ضمن این که در این زمینه متخصص و متعهد نیز هستند.

عضو شورای شهر قزوین اظهار کرد: وقتی این ظرفیت ها و استعدادها در یک جریان و مراسم دور هم سازماندهی می شوند، استعداد این نوجوانان و جوانان در یک مسیر هدفمند قرار می گیرد و می توان گفت رویداد تولید محتوا در این مسیر بسیار موثر است.

اللهیاری عنوان کرد: بهترین و زیباترین و ماندگارترین زبان بیان موضوعات به ویژه موضوعات و مباحث مربوط به انقلاب باید از زبان هنر استفاده نماییم. وقتی موضوعات و مبانی انقلاب اسلامی را در حوزه پویانمایی و انیمیشن در قالب هنر بیان می کنیم قطعا بر ماندگاری و جذابیت موضوع اثرگذار است.

وی با اشاره به الگوگیری کودکان از شخصیت های انیمیشن های غربی که خطرات فرهنگی به همراه دارد افزود: با ایجاد رویداد تولید محتوا در مسیری حرکت می کنیم که نسل آینده انقلاب،نی توان شخصیت های را جایگزین کرد که هویت انقلابی دارند و با همین ابزارهای محتوای دیجیتال می توان الگوی مناسبی برای نسل بعد ایجاد کرد و این یک پیوست فرهنگی برای ایجاد الگوی مناسب است.

عضو شورای شهر قزوین در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت شهری اضافه کرد: جوانان در هر جایگاهی پرتوان و پرانرژی ظاهر شده اند و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان اهمیت امر را نمایان می کند. اما این امر نباید موجب شود که استفاده از ظرفیت جوانان در حد شعار باقی بماند. یکی از موضوعات مدیریت شهری، بحث هوشمندسازی است و در بازدید از این رویداد گروه هایی در این رویداد، به بحث هوشمندسازی شهری ورود یافته بودند.

وی اضافه کرد: جوانان باید به سمت توانمندسازی خود حرکت کنند و مسوولان نیز باید فضای این توانمندسازی را آماده کنند. لذا این موضوع از سوی مدیریت شهری پیگیری خواهد شد و از شهردار قزوین می خواهیم که به جوانان متعهد، متخصص و انقلابی میدان دهند تا با ورود به عرصه مدیریت شهری از توان و ظرفیت آنها استفاده شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار