خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

امروز جوانان ما با الگوگیری از شهید «فهمیده» باید در تمام حوزه‌ها تلاش کنند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید «فهمیده» در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۶۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید «حسین فهمیده» به عنوان نمونه برجسته تراز تربیت دانش‌آموزان ایران اسلامی است که باید از این ایام برای ترویج فرهنگ ایثار در میان دانش‌آموزان که نسل جوان و نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: حوادث خونین ۱۳ آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرزوبوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان در امور داخلی مملکت دخالت کرده و بر آن‌ها سلطه داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل «حسین فهمیده»‌ها بودند و امروزه نیز بزرگ مردانی کوچک همچون «علی لندی»، دانش‌آموزی که در مکتب امام حسین (ع) همچون «حسین فهمیده» درس از خودگذشتگی را فرا گرفته است.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در گام دوم انقلاب در بحث تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی گفت: امروز جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید «فهمیده» در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار