فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

تربیت و پرورش نیروهای جوان و انقلابی لازمه گام دوم انقلاب است

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا گفت: ما در طول تاریخ بشریت در سنین پایین افرادی را دیدیم که توانستند در سنین جوانی و نوجوانی منشاء اثر باشند و در لشکر خدا برای خود جایگاه ویژه ای را کسب کنند.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۷۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

 سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج زرندیه با تاکید بر اینکه لطف خدا و کسب معرفت سن و سال نمی شناسد خاطر نشان کرد: ما در طول تاریخ بشریت در سنین پایین افرادی را دیدیم که توانستند در سنین جوانی و نوجوانی منشاء اثر باشند و در لشکر خدا برای خود جایگاه ویژه ای را کسب کنند.

فرمانده سپاه زرندیه حضرت قاسم را نمونه بارز لطف خدا در سن و سال کم عنوان کرد و افزود: وقتی امام حسین در مورد مرگ از ایشان سوال می‌کند می‌فرماید مرگی که در راه خداست اهلا من العسل است شیرین تر از عسل است.

 سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با تاکید بر اینکه در نهضت انقلاب و در دفاع مقدس و در این برهه از زمان پیروان مکتب عاشورا کم نبوده و نیستند؛ اظهار داشت: مرحمت بالازاده ها ، حسین فهمیده ها،  بهنام محمدی ها از جمله این مواردند و امروز هم  فراوان از این سربازان نوجوان در سنین مختلف می بینیم که عشق به انقلاب، امام، شهدا، ولایت، مقام معظم رهبری و... در ظاهر و باطنش آن موج می‌زند.

وی افزود: در هفته بسیج دانش آموزی مروری می‌کنیم بر عظمت چنین الگوهایی و چنین پدیده های خارق العاده ای، و بر جایگاه با عظمت تک تک این عزیزان سر تعظیم فرود می آوریم.

روح افزا در انتها یادآور شد: بسیاری از این جوانان و نوجوانان با انگیزه های معنوی و مجاهدت در عرصه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی، مسجد و مسائل فرهنگی، هیئت، علم، هنر و ورزش حضور داشته و دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار