طی پیامی از سوی فرمانده سپاه ناحیه محلات:

دانش آموز بسیجی همچنان پیشگام و پوینده و پر امید/نسل امروز مقهور جاذبه‌ها نمی‌شوند و تنها به تکلیف امروز می‌نگرند

نسلی که در حال زندگی می‌کند، غم گذشته و بیم آینده را ندارد؛ بچه‌های با صفایی که پرجاذبه‌اند، اما مقهور جاذبه‌ها نمی‌شوند و تنها به تکلیف و مشق امروز می‌نگرند
کد خبر: ۹۳۸۷۵۵۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار حسین رضایی فرمانده سپاه ناحیه محلات همزمان با گرامیداشت هفته بسییج دانش آموزی و حماسه13آبان پیامی را صادر کرد،متن پیام به شرح زیر است:

نسلی که در حال زندگی می‌کند، غم گذشته و بیم آینده را ندارد؛ بچه‌های با صفایی که پرجاذبه‌اند، اما مقهور جاذبه‌ها نمی‌شوند و تنها به تکلیف و مشق امروز می‌نگرند.


گروهی که در آبان و بی‌محابا در خیابانها مقابل مأموران طاغوت ایستادند و از گلوله نهراسیدند در کمتر از دو سال دوباره خود را در جبهه‌ای دیدند به وسعت دفاع از ایران اسلامی که حماسه ای بی نظیر است.


این نسل همچنان ادامه می‌دهد، در«متن» زندگی‌اش درس می‌خواند و «حاشیه»اش را با خدمت و تلاش و ایثار درس می‌دهد. مستمر و پر سرعت، از بهنام محمدی تا حسین فهمیده فاصله 10 روز است و دانش آموز بسیجی همچنان پیشگام و پوینده و پر امید خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به همه دانش‌آموزان عزیز، یاد و خاطره 55 شهید دانش‌آموز شهرستان محلات را گرامی داشته و در همین مجال از زحمات کلیه عوامل یادواره نوین و با ابتکار شهدای دانش‌آموز محلات، از جمله: همکاران و برادران و خواهران عزیز در حوزه مقاومت بسیج شهدای دانش‌آموز، مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان محلات، رسانه‌ی سخت کوش محلات تی وی، راویان و رزمندگان پرتوان دفاع مقدس شهرستان محلات و سایر فعالان ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت تشکر می‌نمایم و سلامتی و سعادت همگان را از خداوند متعال خواستارم.

 

سرهنگ پاسدار حسین رضائی فرمانده سپاه ناحیه محلات

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار