فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگوی اختصاصی با«بسیج»:

۱۳ آبان روز تجلی تمامی احساسات متنفرانه و انزجاری علبه استکبار جهانی

سرهنگ دستجانی گفت:۱۳ آبان یعنی به پا خاستن جوانانی که در مکتب حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)درس عدم سازش و مدارا با ظلم و بی عدالتی را آموختند.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۴۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ساوه در گفتگوی اختصاصی با سبیج گفت:۱۳ آبان روز تجلی تمامی احساسات متنفرانه و انزجاری جبهه عدالتخواه و ضد استکبار علیه تمامی اعمال و ثروت‌های جبهه استکبار است.


وی افزود:۱۳ آبان یعنی به پا خاستن جوانانی که در مکتب حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) درس عدم سازش و مدارا با ظلم و بی عدالتی را آموختند.


دستجانی ادامه داد:روز تسخیر لانه جاسوسی یعنی جانفشانی و ازخودگذشتگی برای سرافرازی و تن ندادن به ذلت بیگانه است. جوانان انقلابی و پیرو خط آن پیر جماران با تشخیص به موقع و اقدام کوبنده خود در تسخیر لانه جاسوسی، درس استکبارستیزی امام عزیز را به خوبی آموخته است.


۱۳ایشان افزود: آبان سرمشق و الگویی برای تمامی آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان و در واقع آغاز و شروعی است که سرنوشت بسیاری از ملت‌ها چه در منطقه خاورمیانه و چه در سایر نقاط جهان تحت تاثیر خود قرار داده است که با رهبری‌ها و رهنمود‌های حکیمانه حضرت امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ بشریت شده است.


فرمانده سپاه ساوه ضمن دعوت مردم ولایی شهرستان به مراسم روز ۱۳ آبان امسال افزود:ناحیه مقاومت بسیج ساوه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانش آموز آبان ۱۳۵۸ با دعوت از مردم ولایی شهرستان ساوه جهت حضور گسترده و پرشورتر از گذشته در مراسم این روز، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اعلام خواهد کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار