خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

سند تحول بنیادین مبنای حرکت و رفتار آموزشی و تربیتی ما است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای حرکت و رفتار آموزشی و تربیتی ما است، گفت: امروز کشور ما، دانش آموز انقلابی ما، همت خود را برای اجرای سند تحول بنیادین گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۹۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان که در سالن امام علی (ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: دغدغه امروز مجموعه تعلیم و تربیت در سطح کشور اجرای سند تحول بنیادین است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای حرکت و رفتار آموزشی و تربیتی ما است، گفت: اگر چه حدود یک سال و نیم است که از برگزاری کلاس‌های حضوری محروم هستیم، این مراسم اولین اجتماع دانش‌آموزان بعد از حدود ۲۰ ماه است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه هدف سند تحول بنیادین این است که دانش آموزی را تربیت کند که بتواند خلاق، با نشاط، مومن، انقلابی و مدیر باشد، گفت: امروز جامعه ما به شدت در این عرصه‌ها با خلأ مواجه است.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از مدیران ما کارآمدی لازم را ندارند، عنوان کرد: در محیط های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌های ما این افراد تربیت و رشد می‌کردند و جامعه ما از حیث کارآمدی با وضع بهتری مواجه بود.

بقایی با بیان اینکه مبنای تعلیم و تربیت این باشد که دانش آموز را با نگاه رهبر معظم انقلاب برای قرب الهی و بعد برای تمدن‌سازی تربیت کنیم، ابراز داشت: هدف و محرک اصلی خودسازی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی تشکل‌هایی هستند که شما را کنار هم جمع و تعلیم و تربیت را تمرین می‌کنند، گفت: در محیط بسیج دانش آموزی شهید بهنام محمدی، حسین فهمیده، محمد رسول رضایی و شهید لندی تربیت می‌شوند و باید برای رسیدن به آن آرمان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته برخی تلاش می‌کردند سند ۲۰۳۰ را مبنای رفتاری تعلیم و تربیت قرار دهند، تصریح کرد: امروز کشور ما، دانش آموز انقلابی ما، همت خود را برای اجرای سند تحول بنیادین گذاشته است.

بقایی با بیان اینکه معلمان تراز شهید علیرضا حاجی بابایی همت خود را برای اجرای سند تحول گذاشته‌اند، گفت: شهر و استان ما از نعمت وجود معلمان انقلابی و پای کار و دانش آموزان خلاق برخورد است که در المپیادها و مسابقات به خوبی می‌درخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات