جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج، هشتمین جشنواره جهادگران علم وفناوری در سالن ولایت برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۱۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار فاضل احدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل،اظهار کرد: این جشنواره هر سال به همراه نمایشگاهی از طرح‌های مخترعین و مبتکرین سراسر استان اردبیل برگزار شده و طرح‌های برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: تعداد 11 قشر علمی از جمله  بسیج طلاب، بسیج مهندسان، بسیج کشاورزی، بسیج اساتید و دانشجویان و بسیج فرهنگیان در سپاه فعالیت علمی داشته و در این جشنواره مشارکت می کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) با اشاره به اینکه  بسیج علمی تفاهم نامه‌های مختلفی با مراکز علمی منعقد کرده است،تصریح کرد: : سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری  صاحب شبکه گسترده مدیریتی درکلیه نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بوده  که هدفمان  بروز کردن برنامه‌های علمی بسیج در کلیه رده‌های مقاومت است.

سرهنگ پاسدار فاضل احدی گفتمان سازی، راه اندازی گروه‌های مجازی در کل استان را از دیگر اهداف بسیج علمی دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های عظیم بسیج برای حمایت از طرح‌های مبتکرین و مخترعین بسیجی در سطح نواحی و تعامل و هم افزایی بیشتر و بهتر ازاهداف بسیج علمی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: : لزوم توجه به جامعه نخبگان از سوی مسئولان، ایجاد انگیزه‌های مضاعف برای ارائه هر چه بیشتر کارهای علمی و شناسایی دیگر نخبگان استان و معرفی آنان به دستگاه‌های مختلف از اهداف برگزاری این جشنواره است.

سرهنگ پاسدار فاضل احدی بر برگزاری جشنواره های مختلف در جامعه تاکید کرده و افزود: با تمام  موارد و مشکلاتی که در استان با آن به‌نوعی مواجه هستیم سعی کرده‌ایم با دعوت از نخبگان و چهره‌های علمی برتر به تجزیه و تحلیل معضلات پرداخته تا راهکارهای علمی برای عبور از آن‌ها ارائه شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اهدای گواهی حضور در جشنواره برای تمام آثار ارسالی ، حمایت های مادی ومعنوی از ایده های برتر جهت تولید محصول آزمایشگاهی، معرفی طرح ها ومحصولات فناورانه به ارگان ها، نهاد ها وسرمایه گذاران، امکان استفاده از مراکز رشد بسیج جهت ساخت یا تکمیل محصول فناورانه  از امتیازات شرکت در این جشنواره است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار