مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پرداخت کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن به بيش از ١٣٠٠ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:در شش ماهه اول سال جاری قریب به یک میلیارد و 900 میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به تعداد هزار و 366 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۷۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان ، هدایت صفری با اشاره به اقدامات این نهاد در تامین هزینه های ودیعه مسکن و اجاره بها مددجویان تحت حمایت این نهاد ، گفت : در شش ماهه نخست سال جاری با هدف کاهش نگرانی های مددجویان عزیز در این زمینه قریب به یک میلیارد و 900 میلیون تومان در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض به هزار و 366 خانوار تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شده است .

 

پرداخت کمک هزینه ودیعه و اجاره مسکن به بيش از ١٣٠٠ مددجوی زنجانی

 

صفری با تاکید بر اینکه تامین هزینه ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت های کاری این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانوارهای مددجویان است ، افزود : با مشارکت خیران نیک اندیش ، نیکوکار و ولایی استان وبا ارائه بسته های حمایتی این نهاد همواره تعدادی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شده و یکی از دغدغه های اصلی این عزیزان و کمیته امداد در این زمینه برطرف می شود . 

 

وی در پایان با بیان اینکه این نهاد همواره در تلاش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تامین مسکن مددجویان است، گفت: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه،  نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان ها و نهادهای خدمت رسان ، گام های اساسی در کاهش بخشی از مشکلات حوزه مسکن نیازمندان برداریم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران با برنامه های این نهاد گفت : خیران نیک اندیش و آحاد مردم ولایی استان میتوانند با شماره گیری تلفن نیکوکاری 33116 در  برنامه های این نهاد مشارکت نمایند . 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار