خبرهای داغ:

بازدید مدیر آموزش و پرورش شاهرود از بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و گرامیداشت این هفته+ تصاویر

شاهرود_ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، مدیر آموزش و پرورش شاهرود و هیات همراه با حضور در بسیج دانش آموزی حوزه ایمان این هفته را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۹۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در آغازین روز از هفته بسیج دانش آموزی و روز شهادت شهید محمدحسن فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، مدیر آموزش و پرورش شاهرود به همراه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان این معاونت با حضور در بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، این روز و هفته را تبریک گفتند.
در این دیدار علی اکبر اشرفی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با خیرمقدم به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها پرداخت و بر تعامل و همکاری آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف بسیج دانش آموزی تشکر کرد.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و تبریک این روز به کارکنان بسیج دانش آموزی و تشکر از همکاری و تعامل فی مابینی در اجرای بزرگداشت این هفته که از ۸ تا ۱۳ آبان است، با بیان اینکه تمام بضاعت آموزش و پرورش در اختیار دستگاه‌های فرهنگی قرار دارد تا نیاز‌های دانش آموزان به درستی برآورده شود، افزود: ما از همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و کارگاهی و ابتکاری در مدارس در جهت کمک به دانش آموزان در بحث تربیت و تعلیم استقبال و تشکر می‌کنیم.
او بسیج دانش آموزی را از تشکل‌های فعال در آموزش و پرورش برشمرد و بر تعامل و همکاری و اجرای فعالیت‌های هدفمند و اثرگذار در مدارس تاکید کرد.

در این دیدار دادستان شاهرود نیز حضور داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار