خبرهای داغ:
در راستای تحقق شعار سال انجام شد:

بررسی مسائل و مشکلات کارخانه لبنیاتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان

در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات کارخانه لبنیاتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۴۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات کارخانه لبنیاتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این برنامه که به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه لارستان و در ادامه بازدیدهای میدانی از واحد‌های تولیدی و کارخانجاتی که با مشکل مواجه شده اند برگزار شد، فرمانده سپاه لارستان به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات و مسئولین عملیات و علمی پژوهشی این ناحیه از کارخانه لبنیاتی قنبرزاده بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار داد.

مدیر کارخانه لبنی قنبرزاده در این بازدید، نبود چاه اختصاصی، عدم کیفیت آب مصرفی، عدم تخصیص تسهیلات کم بهره جهت گسترش کار، و همچنین عدم همکاری برخی ادارات در راستای حمایت و رفع موانع تولید را از عمده ترین مشکلات پیش روی این کارخانه لبنی دانست.

سرهنگ عیسی افسری در ادامه گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و به طور خاص حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات این ناحیه، در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در سالی که از طرف معظمٌ لَّه به نام تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، موضوع حمایت از تولید، بررسی مشکلات و رفع موانع واحد‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده و از تمام ظرفیت خود برای احصاء مشکلات و موانع تولید، انتقال آن به ادارات و مراجع ذیربط و تلاش برای پیگیری و مرتفع نمودن مسائل و کمبودهای واحد‌های تولیدی و کارخانجات استفاده خواهد نمود و امیدواریم با همکاری و هم افزایی همه ادارات و نهادهای متولی امر تولید شاهد مانع زدایی از کارخانجات و رشد و رونق تولید در سراسر لارستان بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار