مسئول بسیج حوزه ابرکوه :

کمک مومنانه دانشجویان ابرکوهی به دانش آموزان کم بضاعت

طالب پور: ۳۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی برای دانش‌آموزان نیازمند در جهت حمایت از این عزیزان و همچنین ترویج حمایت از تولید ملی تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۳۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی طالب پور مسئول بسیج حوزه ابرکوه اعلام کرد: بسیج دانشجویی ابرکوه در آغاز سال تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان کمتر برخوردار و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد. این اقدامات با همکاری دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ابرکوه و همچنین جمعیت امام حسن (ع) صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع ۳۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی برای دانش‌آموزان نیازمند در جهت حمایت از این عزیزان و همچنین ترویج حمایت از تولید ملی از جمله این اقدامات بود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه ۲۵ بن خرید لوازم‌التحریر به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و توزیع بین دانش آموزان نیازمند نیز به همت دانشجویان انجام گرفت.

طالب پور اظهار کرد: در همین راستا کتب درسی دست دوم جمع آوری گردید که پس از تفکیک و بسته‌بندی بین دانش‌آموزان کمتر برخوردار توزیع شد.

وی گفت: حل مشکلات مردم مستضعف همواره یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان بوده که مطالبه گری از مسئولین آن‌ها را از تلاش فردی و عملی برای حل آن باز نداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار