خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

ورزش باعث دمیدن روح حماسه در کالبد انسان می‌شود

ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ورزش باعث دمیدن روح حماسه در کالبد انسان می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم سلامت، پویایی، نشاط و ارتقای توان جسمانی است.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۳۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: ورزش باعث تقویت قوای جسمانی و روحانی برای تقابل با ناملایمات و فتح قله‌های رفیعی ارزش‌های متعالی می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش باعث دمیدن روح حماسه در کالبد انسان می‌شود، افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم سلامت، پویایی، نشاط و ارتقای توان جسمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به کسب قله‌های رفیع ورزشی در مسابقات جهانی گفت: وقتی پرچم و سرود ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی در آوردگاه‌های مختلف ورزشی به اهتزاز در می‌آید خاری در چشمان دشمنان نظام است که طاقت دیدن پیشرفت‌های جوانان غیور این مرز و بوم را ندارند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر جوانان ورزشکار و با استعداد دارد که در میادین مختلف برای کشور خوش درخشیده‌اند، بیان داشت: مسئولین شهرستان باید به استعدادها بها دهند و با حمایت از نوجوانان و جوانان زمینه حضور این عزیزان را در تیم‌های ملی کشور فراهم کنند.

حسینی افزود: نام ملایر در بسیاری از رشته‌های ورزشی با حضور مردان و زنان در کشور و جهان می‌درخشد.

وی بیان داشت: تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر با تمام امکانات و نیرو در خدمت ورزشکاران بوده و خواهد بود و تا حد امکان از کودکان، نوجوانان و جوانان ورزشکار و ورزش دوست حمایت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن تقدیر از زحمات ورزشکاران و مربیان که برای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی در میادین ورزشی تلاش می‌کنند، هفته تربیت بدنی را تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار