خبرهای داغ:

برنامه ریزی برای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های صنعتی مشکل دار و راکد

شاهرود_استاندار سمنان تاکید کرد: ما باید برنامه ریزی‌های لازم را برای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های مشکل دار و راکد تدوین و اجرایی کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۵۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

برنامه ریزی برای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های صنعتی مشکل دار و راکدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل شرکت سیم و کابل مُغان شاهرود، اظهار کرد: در حال حاضر و در جنگ اقتصادی، اولویتی مهم‌تر از بحث معیشت، اشتغال و تولید داخلی و رفع موانع موجود بر سر راه تولید در کشور و استان وجود ندارد و ما نیز به عنوان سربازان این جنگ اقتصادی، در این مسیر گام برمی داریم.
او بیان کرد: به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، سفر معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان سمنان انجام شد و طی این سفر دو روزه، ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی بازدید و مسائل و مشکلات آن بررسی و رسیدگی شد و همچنین ۳ واحد تولیدی صنعتی نیز مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت.
هاشمی تاکید کرد: ما باید برنامه ریزی‌های لازم را برای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های مشکل دار و راکد تدوین و اجرایی کنیم.
استاندارد سمنان اظهار کرد: در حال حاضر برخی از واحد‌های تولیدی و صنعتی ما نزدیک به حدود ۳۰ درصد ظرفیت تولیدی خود را بکار گرفته اند که تسهیل در امور و رفع موانع بر سر راه تکمیل ظرفیت این واحد ها، باعث رونق تولید و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهد شد.
هاشمی خطاب به شرکت‌های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز، گفت: در بحث برخورد با بدهی‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، شرکت‌های خدمات رسان به هیچ عنوان مجاز به قطع اشتراک بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری و فرمانداران در شهرستان‌ها نیستند.
استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه مشکلات و موارد برخی از واحد‌های صنعتی شاهرود با حضور معاون وزیر در این جلسه بررس و تصمیمات لازم اتخاد گردید، خطاب به مدیران استان گفت: در شرایطی که کشور در حالت جنگ اقتصادی قرار دارد، نباید مُقید به ساعات اداری باشیم و لازم است به صورت آماده باش شبانه روزی، در جهت رفع موانع و گره گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار