خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۱۷ فقره سرقت در ملایر

همدان-جانشین انتظامی استان همدان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۶۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کشف ۱۷ فقره سرقت در ملایر

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای توجه به مطالبات مردم از پلیس و برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط آلوده با هماهنگی دستگاه قضائی، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۲  شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا با تلاش اطلاعاتی، مخفیگاه یک سارق گوشی همراه شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد و گوشی‌های مسروقه نیز کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: همچنین ماموران این یگان در دو عملیات ضربتی دیگر، دو سارق موتورسیکلت، یک سارق لوازم داخل خودرو و دو خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۸ گرم مواد مخدر هروئین، دو دستگاه توزین مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ادامه خواهد داشت و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات