خبرهای داغ:

واکسینه شدن ۷۳ درصد جمعیت شرق استان سمنان/بستری ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون ۶۸ درصد جمعیت شرق استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری که ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۰۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

واکسینه شدن ۷۳ درصد جمعیت شرق استان سمنان/بستری ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژهبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رضا چمن، در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه طی هفته گذشته یک وقفه در سِیر بیماری در مناطق تحت پوشش دانشگاه بوجود آمد و یک روند کُند نزولی را تجربه کردیم، اظهار کرد: به طور میانگین ۱۳ تا ۱۸ نفر در شبانه روز در مجموعه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری می‌شوند.
او افزود: به طور میانگین ۴۵ تا ۵۰ مورد مثبت کرونا در شبانه روز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود شناسایی می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در حال حاضر ۶۴ بیمار با تست مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری هستند که ۱۰ نفر در آی سی یو مراقبت می‌شوند.
او تصریح کرد: طی ۸ روز گذشته تنها یک مورد فوتی قطعی مثبت کرونا در مجموعه دانشگاه داشتیم.
چمن با بیان اینکه ۷۳ درصد جمعیت گروه هدف تحت پوشش دانشگاه تا کنون حداقل یک دُز واکسن را دریافت کردند، افزود: ۶۸ درصد جمعیت تحت پوشش ۱۲ تا ۱۸ سال دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود حداقل یک دُز واکسن را دریافت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار