خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین؛

۱۰۷ بقعه شاخص شهرستان قزوین میزبان عزاداران دهه سوم ماه صفر بودند

حجت الاسلام کریمی گفت: ۱۰۷ بقعه متبرکه شاخص در شهرستان قزوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز، میزبان عزاداران خاندان عصمت و طهارت بودند.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۷۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

حجت الاسلام مرتضی کریمی رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: برنامه های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه استان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در ۱۰۷ بقعه متبرکه شهرستان قروین اجرا شد، گفت:  ۱۰۷ بقعه متبرکه در شهرستان قزوین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز، میزبان عزاداران خاندان عصمت و طهارت بودند.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه این مراسمات در برخی از بقاع متبرکه در شب شهادت و در برخی در روز شهادت برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسمات علاوه بر اجرای برنامه های جانبی، پس از اقامه نماز جماعت، زائرین بقاع و عزاداران خاندان عصمت و طهارت مورد اطعام از محل درآمد موقوفات و خیرین قرار گرفتند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه در ادامه گفت: تا کنون ۱۷ هزار پرس طعام گرم در بقاع متبرکه شاخص و اماکن موقوفه شهرستان قزوین با کمک خیرین و از محل درآمد موقوفات تهیه و توزیع شده است.

حجت الاسلام کریمی گفت: از این تعداد حدود ۱۰ هزار پرس طعام نذری طی روز های ۲۸ صفر و روز شهادت امام رضا(ع) بین زائرین و عزاداران رضوی در امامزاده حسین(ع) قزوین توزیع شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار