در نشست تربیت وتعالی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

زنان در ایجاد معجزه جهت تغییر یک نظام و جامعه نقش به سزایی دارند

حجت الاسلام نورالدینی بر تربیت اسطوره‌های انقلابی با به کارگیری اموزه‌های حاصل از شخصیت حضرت زینب (س)در زندگی تاکید نمود.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۲۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست تربیت تعالی حوزه مهدیه. ناحیه مرکزی یزد با محوریت امامت و نقش زنان در جامعه با سخنرانی حجت السلام سید جمال نورالدین برگزار گردید.
حجت الاسلام نورالدین در این نشست در تشریح امامت و نقش زنان در جامعه ضمن اشاره به شخصیت والای حضرت زینب (س) و بیان خصوصیات ویژگی‌های اخلاقی شخصیت ایشان افزود:حضرت زینب (س) متمم و کامل کننده کار امام حسین (س) در کربلا بود.
وی ضمن تاکید بر مطالعه و تحقیق جهت شناخت از حضرت زینب(س) اظهار داشت:حضرت زینب (س) انچنان به خدا رسیده بود که در کنار پیکر امام حسین (ع) می‌فرماید:خدایا این قربانی را از ما قبول فرما.
سخنران نشست در ادامه با اشاره به نقش زنان در تربیت یار امام زمان عج افزود: دختران خود را به نکاح افراد مومنی دربیاورید که حاصل ازدواج ان‌ها تربیت یار امام زمان(عج) شود.
وی با اشاره به عدم پذیرش ذلت و خواری از طرف امام حسین(ع) با ندای "هیهات من الذله" وشخصیت والا وصبور حضرت زینب(س) با ندای" ما رایت الا جمیلا "به تشریح نقش زنان و ایجاد معجزه جهت تغییر یک نظام و جامعه پرداخت و بر تربیت اسطوره‌های انقلابی با به کارگیری اموزه‌های حاصل از شخصیت حضرت زینب(س) در زندگی تاکید نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار