فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مسئولان در راستای ارائه خدمت بی منت به مردم تلاش کنند

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز وظیفه تک تک مسئولین خدمت به جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم است پس نیاز است مسئولان در راستای ارائه خدمت بی منت به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۶۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) با اشاره به دوران دفاع مقدس و توطئه دشمنان ایران اسلامی گفت: همه خوبیها، محبت و دوستی ما بر گرفته از اخلاق نیکوی پیامبر (ص) بود و زمانی که به او ظلم و تعدی می‌شد با محبت جواب می‌داد پس ما هم باید اخلاق پیامبر را الگوی خود قرار داده و اخلاق حسنه را در جامعه گسترش دهیم.

سردار حسینی با بیان اینکه امروز کشور در برهه‌ای حساس قرار دارد گفت: با پشت سر گذاشتن بخشی از مشکلات در آستانه پیشرفت‌های خوبی در کشور هستیم که می‌طلبد با حفظ وحدت و انسجام در پناه خداوند متعال و پیروی از رهبر معظم انقلاب در راستای رسیدگی و حل مشکلات مردم تلاش و حرکت کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: مسئله اصلی امروز کشور مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا است ضمن قدردانی از شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و مجموعه سپاه و بسیج گفت: از سوی این مجموعه تلاش بسیار خوبی برای حفظ سلامت مردم صورت گرفته، اما کافی نیست و با توجه به اخبار واصله تاکنون در شهرستان دهگلان ۵۱ درصد مردم از واکسن کرونا استفاده کرده اند که نیاز است با تبلیغات گسترده در راستای امنیت جانی جامعه این واکسن مورد استقبال گسترده مردم قرار گیرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه امروز وظیفه تک تک مسئولین خدمت به جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم است اظهار داشت: ما هر چه داریم از این مردم پس نیاز است مسئولان در راستای ارائه خدمت بی منت به مردم تلاش کنند.


سردار حسینی با اشاره به خدمات مجموعه سپاه در گام اول تا چهارم طرح شهید سلیمانی و گام پنجم واکسن کرونا و توزیع چندین مرحله کمک مؤمنانه گفت: سپاه در همه عرصه‌ها در کنار مردم بوده و خواهد بود و ما باید تلاش کنیم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم و تا دو ماه آینده ایمن سازی و آرامش همگانی در راستای مبارزه با کرونا ایجاد کنیم، زیرا اعتقاد ما بر این است که سرمایه اجتماعی انقلاب و ایران اسلامی این مردم هستند.

در این مراسم از زحمات چندین ساله سرهنگ پاسدار محمد امانی تجلیل و طی احکامی جداگانه از سوی سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سرهنگ پاسدار صادق جمالی به عنوان فرمانده جدید و سرهنگ پاسدار حبیب الله حیدری نیا به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان معرفی شدند.
 

انتهای پیام
ارسال نظرات
آخرین اخبار