خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

دفاع مقدس عامل بیداری فکری در جامعه شد

حجت‌الاسلام محمد ذکایی بیان کرد: دفاع مقدس باعث شد تفکر در جامعه بیدار شود و جامعه به علم و فناوری مجهز شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۰۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ذکایی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: خداوند در آیه ۴۶ سوره سبا فرموده است: قیام کنید برای خدا، جمعی یا فردی، اگر چنین کردید به قدرت تفکر دست می یابید. دفاع مقدس مصداق قیام برای خداوند است و همین امر باعث شد تفکر در جامعه بیدار شود و ایران اسلامی در همه زمینه ها از جمله نانو، پزشکی، دفاعی و غیره به بهترین تجهیزات دست پیدا کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: استکبار جهانی از قدرت انقلاب اسلامی ایران و تعمیم آن به کشورهای منطقه ترسید و جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد.البته که انتخاب کشور عراق به عنوان حمله کننده به ایران اشتباه بود، چرا که مردم ایران علاقه خاصی به امام حسین(ع) دارند و همین دلیل بر حضور پر شور مردم در جبهه‌ها بود. در ۸ سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران جدا نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذکایی در ادامه بیان کرد: اطاعت محض از ولی فقیه و اخلاص ویژگی بارز جوانانی بود که در دفاع مقدس حضور داشتند. حفظ آرمانهای انقلاب و پاکی و صداقت و اقتدار ایران اسلامی هدف آنها بود.

وی در پایان افزود: به برکت حضور انسان های مخلص در دولت و جامعه ، افکار پاک رونمایی می‌شود و بعداز امتحان سخت، ریزش ها و رویش ها رخ می دهد. انسان های مخلص می مانند و انسان هایی که از معرفت کمتری برخوردارند ریزش می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار