جشن تولد شهید عباسعلی ناطقی در گلزار شهدای اراک برگزار شد

مراسم جشن تولد پنجاه و هفتمین سالگرد تولد «شهید عباسعلی ناطقی» که در سال۱۳۶۶ در جزیره مجنون به شهادت رسیده در گلزار شهدای اراک برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۶۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مراسم جشن تولد «شهیدعباسعلی ناطقی» طی یک مراسم نمادین بر سر مزار این شهید والامقام در قطعه ۲ گلزار شهدا باحضور خانواده معظم این شهید و جمعی از بسیجیان حوزه بسیج خواهران کوثر۲ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزارشد.

در این مراسم سرهنگ مهدی جانشین فرماندهی ناحیه اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت و نقش شهدای جنگ تحمیلی در عزت و اقتدار امنیت امروز کشورمان گفت امروز عزت و اقتدار واقعی از آن کسانی است که ادامه دهنده عملی راه شهدا باشند.

شهدایی که خودشان از سیدو سالار شهیدان امام حسین(ع) الگو گرفته اند و در این میدان ظلم ستیزی مجاهدت کردند.

وی اظهار داشت تجلیل از مقام شهدا؛ ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان ایران به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست و بر ادامه حرکت در مسیر ولایت تاکید نمودند.

حاضران در این مراسم باشکوه با حضور در سر مزار شهید عباسعلی ناطقی با غبار روبی و گلباران مزارشهید ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این گلزار ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

انتهای یپام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار