خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار تأکید کرد

لزوم شناساندن معارف واقعه کربلا به کودکان

بهار-مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار با بیان اینکه اربعین پیام‌آور حرکت عظیم امام حسین (ع) است، گفت: امروز نقش ما در زنده نگه داشتن واقعه کربلا شناساندن معارف آن به کودکان است.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۶۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

لزوم شناساندن معارف واقعه کربلا به کودکانطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی با حضور نوگلان در مهد قرآنی نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه اربعین پیام‌آور حرکت عظیم امام حسین (ع) است، عنوان کرد: امروز نقش ما در زنده نگه داشتن واقعه کربلا شناساندن معارف آن به کودکان است چراکه دشمنان سعی دارند با صدها وسیله علیه معارف اسلامی تبلیغ کنند.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار افزود: ما باید درس ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار را با توجه به قیام امام حسین (ع) به کودکان بیاموزیم و پیام حرکت عظیم اربعین را در دنیا منتشر دهیم.

وی تصریح کرد: در این مراسم ابتدا مربی مهد قصه کربلا و رشادت‌های امام حسین(ع) و یاران ایشان را بیان کرد و در مورد یاری رساندن به امام زمان(ع) و انجام کارهای خوب برای اثبات محبت به اهل بیت(ع) به زبان کودکانه صحبت کرد و کودکان در اربعین حسینی سینه‌زنی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار