خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت سپاه فراشبند برگزار شد:

همایش نکوداشت رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و جاماندگان قافله اربعین حسینی

سپاه فراشبند به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش نکوداشت رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و جاماندگان قافله اربعین حسینی را برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۰۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش بزرگ نکوداشت رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و جاماندگان قافله اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا وایثارگران در جوار شهید گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام صباحی امام جمعه شهرستان کازرون، سخنران این برنامه اظهار داشت: این مجالس با شکوه ادامه مسیر انقلاب و مسیر امام حسین (ع) می باشد که از گلستان علوی و فاطمی بهره ها می‌بریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در خصوص رابطه پیامبر و امام حسین با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صحبت کنیم، کل شعار همان الله می باشد که در زمان جنگ فتح محور با شعار لا اله الاالله و الله اکبر باز می‌شد.

وی گفت: هرچه اثر است، اثر خداست؛ و در مصاحبه بسیجیان همین اعتقادات و ایمان است که پیروز جنگ می‌شدند، و فرعونها با داشتن تمام زر و زور نتوانستند در مقابل خدا قد علم کنند و همگی نابود شدند.

.ی با بیان اینکه امروز همه پیرو حضرت عیسی هستند و کسی پیرو فرعون نیست؛ و الله بر دنیا حکومت می کند، افزود: امروز عشق به امام حسین روز به روز بیشتر می شود.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: اگر بخواهیم از دفاع مقدس صحبت کنیم، باید از یک نقش حسینی به نام ولایت فقیه بگوئیم، بیشترین نامی که در وصیت نامه شهدا برده شده، اول نام امام حسین و سپس نام امام خمینی می باشد.

به گفته صباحی، امروز ما نسل کوثر هستیم این بسیجیان ابرقدرتها را به زانو درآورده است و به حول و قوه خداوند گره های اقتصادی را نیز با دست خود باز می کنیم.
در ادامه از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان تقدیر به عمل آمد و همچنین از کتاب راز اینه ها با موضوع اشعار جانباز ۷۰ درصد حاج محمدرضا دهقان نیز رونمایی شد و در پایان برنامه با مداحی مداح نام آشنای کشور حاج مهدی سلحشور به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار