خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) آبیک در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه؛

عظمت دفاع مقدس، تقابل با جبهه استکبار بود

حجت الاسلام حسین پور گفت: عظمت جنگ ما در ایستادگی مقابل کشورهای قدرتمند و نظام سلطه آن زمان است.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۱۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام نورالله حسین پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در سخنرانی خود پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبیک بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآوری دلیری دلیرمردان می باشد که خاطرات و گنجینه های با ارزشی توسط این عزیزان به یادگار مانده است.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی توسط رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد نظام سلطه از همان اول به دشمنی با انقلاب اسلامی برخاست زیرا که انقلاب را مانع ظلم و ستم خود می دانست.

حجت الاسلام حسین پور خاطرنشان کرد: جنگ ۸ ساله، جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین ایران و نظام سلطه دنیا بوده است که حدودا ۸۰ کشور بوده اند.

وی متذکر شد: بسیاری از استان های کشور در دوران قبل از انقلاب از کشور جدا شدند اما انقلاب اسلامی مفتخر است که اجازه نداد وجبی از کشورمان جدا شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آبیک بیان کرد: عظمت جنگ ما در ایستادگی در مقابل با کشورهای قدرتمند آن زمان می باشد در حالی که کشورمان توانایی تولید سیم خاردار را هم نداشت.

وی افزود: نکته مهم در پیروزی رزمندگان اسلام کمک و یاری خداوند بود و طبق آیات قرآن این شما نبودید که دشمنان را کشتید بلکه خدا کشت و شما تیراندازی کردید اما خدا تیر شما را به هدف نشاند. نکته بعدی در پیروزی رزمندگان وجود رهبری از جانب خدا بود که مردم را تشویق به مقابله در مقابل دشمن کرد و نکته بعدی جانفشانی رزمندگان از خود گذشته و به خدا پیوسته است که با این امکانات معنوی در مقابل دشمن ایستادیم.

حجت الاسلام حسین پور گفت: دشمن دو هدف را در کشور ما دنبال می کند یکی تحریف و دیگری تحریم است که خطر تحریف بیشتر از تحریم است که شاهد بودیم در سال های اخیر کسانی بودند که می خواستند هویت انقلاب را مصادره نمایند و با دشمنان سازش کنند که خداوند آن ها را دچار سختی و رنج کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار