بیانیه ناحیه مقاومت بسیج میبد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس

در این بیانیه آمده است: بزرگداشت یاد و نام همیشگی دفاع مقدس امری نه صرفاً قدسی که از باب تحکیم پایه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و... امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۹۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، متن بیانیه بدین شرح است:
سی و یکم شهریور پنجاه و نه در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاءالله- جلوه نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد.
بدون شک شهدای دوران دفاع مقدس و در امتداد آن شهدای مدافع حرم بزرگ‌ترین، مؤثرترین و شاخص‌ترین مؤلفه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. سرافرازی و عزت ایران اسلامی در این مقطع حساس، دستاورد و محصول خون‌های پاک و مطهری است که در جای جای جبهه‌های غرب و جنوب کشور و در عمق راهبردی نظام در آن‌سوی مرز‌ها بر زمین ریخته، اما روی زمین نمانده است.
این خون‌های پاک به برکت اخلاص نهفته در آن به‌خوبی به ثمر رسیده و، چون چتری حافظ امنیت و آسایش کشور در جهنم سوزان فتنه انگیزی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در سطح منطقه و فرامنطقه شده است؛ بنابراین بزرگداشت یاد و نام همیشگی آن‌ها امری نه صرفاً قدسی که از باب تحکیم پایه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و... امری لازم و ضروری است.
سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج میبد، ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهل و یک سالگی دفاع مقدس به ملت همیشه در صحنه و نیرو‌های مسلح متعهد و انقلابی و خانواده شهدا و ایثارگران با شهداء پیمان می‌بندد که در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهداء و در صیانت از حریم ولایت لحظه‌ای غفلت نورزیده و تا این پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران را به دست حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) نسپرده است، از پای ننشسته و تا آخرین قطره خون در رکاب فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بسیجی وار آماده جانفشانی می‌باشد و به دشمنان این مرز و بوم یادآور می‌شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» با اقتدار عمل خواهد کرد.
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج میبد
ارسال نظرات
آخرین اخبار