خبرهای داغ:
شهردار نهاوند عنوان کرد

لزوم انجام اقدامات جدی برای ساماندهی دستفروشان در نهاوند

نهاوند-فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مدیریت شهری باید در کنار هم با تعامل و همکاری اقدامات جدی را در راستای ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

لزوم انجام اقدامات جدی برای ساماندهی دستفروشان در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در نشست ساماندهی دستفروشان در سطح شهر نهاوند اظهار داشت: مدیریت شهری باید در کنار هم با تعامل و همکاری اقدامات جدی را در راستای ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار دهند و هر دستگاه متولی با توجه به وظایف کاریشان پای کار بیایند و اقدام جدی در این خصوص انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای ساماندهی از جمله مکان سنجی و احداث دو بازار روز در هسته مرکزی شهری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه پیاده‌روها به تملک دستفروشان درآمده و این ‌شایسته مردم نهاوند نیست.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه استقرار دستفروشان در بازار روزها از مهمترین اقدامات شهرداری است، افزود: اعضای شورای شهر با توجه به ظرفیت‌های موجودی برنامه‌ریزی و اقدام کنند و بعد از تعیین تکلیف این دو بازار روز به دنبال احداث بازارهای جدید بروند.

وی همچنین با توجه به ایجاد زیرساخت‌های بازار روز دو دوره قبلی ادامه داد: بازار روز قبلی که در محل پشت مصلی احداث شد متاسفانه با وجود پارکینگ با استقبال خوبی مواجه نشد و بنا بر درخواست دستفروشان بازار روزها در هسته مرکزی شهر توسط شهرداری با همکاری بخش خصوصی احداث شد.

شهردار نهاوند نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه زحماتی در خصوص احداث بازار روزها صورت گرفته است، گفت: با برون سپاری جمع آوری سد معبر این زحمات را با ظرفیت‌های موجود به سرانجام خواهیم رساند.

مجید یوسفی نوید خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌های همه جانبه و همکاری نیروی انتظامی در راستای مطالبه مردمی برای رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دستفروشان با جدیت اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار