به مناسبت 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس:

روابط عمومی ناحیه مقاومت ابرکوه بیانیه ای صادر کرد

در این بیانیه آمده است: دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه تن‌ها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از جمهوری اسلامی ایران طی نمودند
کد خبر: ۹۳۷۴۸۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، بیانیه روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ «إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم وَ إِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ وَ عَلَى اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ» «اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند» سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۰

هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین این آب و خاک افزودند.
همان‌هایی که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست. دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه تن‌ها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از جمهوری اسلامی ایران طی نمودند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.
هشت سال دفاع مقدس ما، آئینه تمام نمایی از تلخی‌ها و شیرینی‌هاست؛ عرصه‌ای که نشان داد مقاومت و ایثار مردمی و حضور همیشگی در صحنه، رمز موفقیت جاودانه است و انقلاب اسلامی هم متکی به همین مردم و البته با رهبری‌های حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچنان به پیشرفت‌های روزافزون می‌اندیشد و قله‌های حماسه و مقاومت را در تمام عرصه‌های حساس داخلی و خارجی در می‌نوردد.
در پایان ما پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان و رزمندگان، و خانواده‌های صبور و ولایتمدار آنان که در دوران دفاع مقدس قهرمانی ملت ایران در برابر همه ایادی استکبار را به منصه ظهور رساندند بر خود فرض می‌دانیم که با شهدای عزیز به ویژه ۲۸۵ شهید شهرستان ابرکوه و ملت بزرگ ایران با دل و جان تجدید بیعت نموده و از نظام انقلابی برخاسته از اسلام ناب و دستاور‌های آن در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اذناب داخلی و خارجی آن با پیروی مطلق از منویات، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظلّه العالی (تا وصول به قلّه‌های تمدن نوین اسلامی دفاع نماییم.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار