خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت در دامغان برگزار شد

دامغان_ آیین تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت همزمان با هفته دفاع مقدس به همت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان دامغان در محل فرمانداری این ‌شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به همت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان دامغان با حضور سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان، مهدی بندآبادی فرماندار شهرستان دامغان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل فرمانداری این ‌شهرستان برگزار شد.

سرهنگ محمد حسین تقی پور در این مراسم با تمجید از رشادت دلاوران و پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار کرد: این هفته فرصتی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و بسیجیان می باشد.

تقی پور با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: آرمان ها و ارزش های مبتنی بر مقاومت همچنان زنده است و نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب ادامه دهنده راه پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس هستند.

مهدی بندآبادی فرماندار شهرستان دامغان اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت سد توطئه دشمن در تحریف دفاع مقدس هستند.

فرماندار شهرستان دامغان بیان کرد: این شهرستان دارای گنجینه های ارزشمند ایثار و فداکاری و شهادت است که باید رشادت های پیشکسوتان به نسل جدید منتقل شود.

در پایان این مراسم از 17 نفر پیشکسوت جهاد و شهادت شهرستان دامغان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار