خبرهای داغ:

برگزاری مجمع مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود

شاهرود_در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجمع مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که مربیان صالحین، فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات به میزبانی پایگاه میعاد در مسجد افتخاری حضور داشتند، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در راستای برنامه‌های ابلاغی بسیج، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بر توجه به این مهم تاکید کرد و افزود: فضای مجازی بهترین راه برای ترویج این فرهنگ متعالی است و باید در این مورد دقت ویژه‌ای شود.
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود، نیز در این نشست با تاکید بر بالابردن سطح معرفت و بصیرت بسیجیان در حلقه‌های صالحین بر توجه به این امر توجه داد و خواستار پاسخگویی به شبهات و نیاز‌های فکری و اعتقادی متربیان و بسیجیان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار