فرمانده سپاه کربلا خبر داد

تدوین سند راهبردی پیشرفت مازندران توسط نخبگان بسیجی/راه اندازی۶۰مرکز واکسیناسیون باهمکاری سپاه وبسیج

ساری-فرمانده سپاه کربلا از تدوین سند راهبردی پیشرفت مازندران توسط نخبگان بسیجی خبر داد و گفت:مهم‌ترین مسئله در استان رفع محرومیت با استفاده از همه ظرفیت‌ها است.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۴۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه هفته دفاع مقدس، اجلاسیه عمومی و سراسری مجمع بسیجیان استان مازندران با هدف و محوریت تبیین و هم اندیشی پیرامون سند راهبردی پیشرفت استان که با همت نخبگان و صاحب نظران بسیجی در دست تدوین بوده با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار نصر مسئول مرکز هم اندیشی راهبردی بسیج، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از نخبگان بسیجی و مسئولین کارگروه‌های تخصصی مجمع صبح امروز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
 
تدوین سند راهبردی پیشرفت مازندران توسط نخبگان بسیجی/راه اندازی۶۰مرکز واکسیناسیون باهمکاری سپاه وبسیج
سردار مسلمی درحاشیه این اجلاسیه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در دی ماه سال گذشته طرح سند راهبردی پیشرفت استان، برنامه ریزی شده است، گفت: امروز اجلاسیه آن با همراهی فرهیختگان و نخبنگان بسیج برگزار شد و در حال تدوین سند توسعه استان مازندران، با همه ظرفیت‌ها هستیم.

فرمانده سپاه کربلا به بیان این مطلب که با توجه به ظرفیت‌هایی موجود در استان، آسیب‌ها و تهدید‌ها را رصد و شناسایی باید کرد، افزود: راهبرد استراتژیک استان مورد بررسی قرار گرفت و مهم‌ترین مسئله هم رفع محرومیت با استفاده از ظرفیت‌ها است.

سردار مسلمی با اشاره به به اینکه استان مازندران علیرغم برخورداری از منابع طبیعی، یک استان، محروم به شمار می‌رود، ادامه داد: متاسفانه برنامه منسجمی برای استفاده از این منابع خدادادی برای رفع محرومیت نبود.

فرمانده سپاه کربلا ابراز امیدواری کرد که بتوان با بهره گیری از توانایی فکری و معنوی بخشی از محرومیت را در استان مازندران رفع کنیم.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان مازندران در حوزه دامپروری و کشاورزی در کشور دارای رتبه است، اما بهره وری از این حوزه به صورت کامل صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از علوم روز، اموزش و ظرفیت‌ها در همه بخش ها، بهره وری را در حوزه‌های صنعتی، دامپروی،کشاورزی، منابع آب به نفع مردم افزایش دهیم.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی ۱۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه و بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: با نظر تخصصی علوم پزشکی و مدیریت بسیج و سپاه این مراکز راه اندازی و در خدمت مردم قرار گرفته است.

سردار مسلمی با اعلام اینکه سپاه و بسیج در ۲۷ مرکز تزریق واکسن علوم پزشکی استان هم همراهی و همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد:در مجموع بیش از ۶۰ مرکز تجمیعی و عمومی واکسیناسیون با همکاری سپاه و بسیج در سطح استان راه اندازی شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا، در صورت اعلام نیاز علوم پزشکی، سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن تزریق کند.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار