فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

اسیب‌های اجتماعی هر محله‌ای باید با همکاری فرمانده و بسیجیان محله مرتفع گردد

سردار پورشمسی در همایش فرماندهان پایگاه‌ها تصریح کرد: مشکلات و اسیب‌های اجتماعی هر محله‌ای باید با فرهنگ سازی وهمکاری همین بسیجیان وفرماندهان محله مرتفع گردد.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۱۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،فرمانده پایگا‌های حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت نمودند.
فرمانده تیپ الغدیر استان یزد در این همایش در تشریح اسیب‌های اجتماعی اذعان داشت:عامل طلاق در هر استانی متفاوت است ومتاسفانه در استان یزد عامل طلاق‌های زوجین دخالت والدین واطرافیان ان‌ها است.
وی با تصریح قابل حل بودن این مشکل افزود: مشکلات و اسیب‌های اجتماعی هر محله‌ای باید با فرهنگ سازی وهمکاری همین بسیجیان وفرماندهان محله مرتفع گردد. چون هر محله‌ای ومنطقه‌ای فرهنگ‌ومشکلات مخصوص خودش رادارد مثلا مشکلات خانوادگی در صفاییه یزد با شاهدیه فرق دارد. لذا فرمانده باذکاوت، باید مشکلات محله ومنطقه را اعم از (مشکلات مالی. اعتیاد، جوانان بیکار و بدون همسر مستاجری وطلاق و...) راشناسایی کند ودر صدد حل ان براید البته به تنهایی هم نمیشود. وهمیاری نیاز است.
سردار پورشمسی با بیان اینکه ما در ایام دفاع مقدس و در جریان کرونا همه دست به دست هم دادیم، خاطرنشان کرد: حالا هم باید باکمک هم گفتمان حل همه مشکلات راجاری وساری کنیم تا همان فرد بد حجاب یا بی حجاب متوجه شود که حجاب برتر چیست.
وی چاره حل اینگونه مسائل را گفتمان سازی و ارتباط با اقشار مختلف بیان نمود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به نصایح سردار سلامی به ایشان با مضمون اینکه " نگاه نکن که فلانی بی حجاب یامعتاد یامومن و... هست. به هرحال همه این‌ها عایدها و نان خور‌های این انقلابند که شماباید برای همه مانند خورشید باشی و به همه افراد تابش داشته باشی. شما باید اوقات خودت رابرای همه تقسیم کنی، چه واگرا‌های انقلاب وچه همگرا‌های انقلاب، وبه همه افراد بصیرت بدهی وکمک کنی. "افزود:پس ماهم باید این جملات سردار سلامی را به گوش جان بسپاریم و دست به دست هم بدهیم و این انقلاب را به دست باکفایت حضرت، ولی عصر (عج) برسانیم.
ارسال نظرات