مسئل سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

موانع تولید با راه‌اندازی جنبش مطالبه‌گری رفع می‌شود

مسئل سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با تاکید بر تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله، نقاط ضعف و قدرت کار شناسایی می‌شود، یادآور شد: با راه‌اندازی جنبش مطالبه‌گری موانع تولید رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۸۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
خبر
به گزارش خبرگزاری بسیج ا زمازندران ، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات  سپاه کربلا  از مجموعه نساجی شهرستان آمل بازدید و در جریان  آخرین وضعیت کارخانه ،مشکلات و موانع تولید، بازار فروش و بحث ارز   قرار گرفت.
 
خبر
 
حسینیان در ادامه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل با اشاره به کارهای مهمی که در دولت سیزدهم مبنی بر راه اندازی کارخانه ها داریم، گفت:باید جنبش مطالبه گری در حوزه تولید صورت بگیرد چرا که  در همه حوزه‌ها به‌جز کار و تولید شاهد مطالبه هستیم، و ضروی است فعالان در این بخش وارد میدان شوند.
 
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اعلام اینکه ا از ۲ هزار و ۶۰۰ کارخانه و شرکت در مازندران که شاید نیمی از آنها دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد:  ۱۶۰ شرکت دچار مشکلات حادی هستند.
 
حسینیان در ادامه با تاکید بر تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله، که نقاط ضعف و قدرت کار شناسایی می شود، یادآور شد: با راه‌اندازی جنبش مطالبه‌گری موانع تولید رفع می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار