فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۸۵ صندوق قرض الحسنه مردم پایه بسیج در سطح شهر اراک برای اشتغال زایی فعالیت می کنند

سرهنگ مهجوری گفت: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه اندازی شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق ها سازماندهی شده اند.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۵۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز(پنج شنبه) در آیین بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی در روستاهای اراک اظهار کرد : تقویت و ترویج مدیریت ، روحیه و اردوهای جهادی یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری در طی این سال ها است و خوشبختانه به برکت روحیه دینی و انقلابی در کشور جوانان و نوجوانان زیادی در راستای لبیک به فرمان رهبری در این میدان حاضر شده اند و نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: در طی این سال ها اردوهای جهادی علاوه بر اینکه به مهمترین اهداف خود یعنی ساختن جوانان دست پیدا کرده اند توانسته اند سبک زندگی جهادی در جامعه را گسترش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: کشور در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت روحیه جهادی است و اردوهای جهادی سهم به سزایی برای تحقق این مسئله دارند و لذا هر آنچه که توان داریم باید برای گسترش وترویج فرهنگ جهادی به میدان بیاوریم.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی تبلیغ و ترویج تفکر و اردوهای جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا تبلیغ فرهنگ جهادی تبلیع ارزش ها محسوب می شود و هرآنچه در این مسیر گام برداریم قطعا برکات زیادی خواهد داشت.

مهجوری ادامه داد: در سطح شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که جهادگران بسیجی در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی ، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می کنند.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه مردم پایه در سطح شهر اراک راه اندازی شده و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق ها سازماندهی شده اند و همچنین ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهر اراک به همت جهادگران بسیجی فعال است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: در سالجاری محوریت برنامه های اشتغال زایی توانمندسازی است که در این راستا کارگاه های تخصصی آموزشی در دستور کار گذاشتیم و امیدواریم گام های بلندی در راستای اشتغال زایی برداریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار