خبرهای داغ:

آغاز رزمايش نذير 1400 در قرارگاه فضاي مجازي استان سمنان

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: رزمايش نذير 1400 در قرارگاه فضاي مجازي استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۹۰
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ مهدي ديابي معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: قرارگاه فضای مجازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه رزمایشی را با عنوان نذیر 1400 برای مقابله با تهاجم سایبری شناختی رژیم تروریستی آمریکا و متحدانش و عوامل داخلی در خصوص واکسیناسیون سربازان و تهاجم شناختی در عرصه‌های سیاسی فرهنگی اقتصادی و اجتماعی می‌کنند برگزار نموده‌است.

ديابي ادامه داد: این رزمایش برای ارتقاء آمادگی برای دفاع و مقابله با تهدیدات شناختی در فضای سایبری و شناسایی آسیب‌پذیری‌های فضای سایبری و ارتقاء سطح مهارت طرح‌ریزی، هدایت و کنترل مجموعه‌های سایبری بوجود آمده است. این رزمایش از تاریخ 20 شهریور تا 1 مهرماه 1400 در حال برگزاري است.

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پايان افزود: معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز ماموریت دارد با تولید محصولات مرتبط با موضوعات ارائه شده از قرارگاه فضای مجازی در این رزمایش شرکت نماید و در اولين قدم اقدام به طراحي و انتشار پوستر هايي در اين زمينه نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار