خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بزرگترین رسالت آموزش و پرورش، رشد علمی و پرورش اخلاقی جامعه است

سردار رفیعی آتانی گفت: بزرگترین رسالت آموزش و پرورش رشد علمی و پرورش اخلاقی جامعه است
کد خبر: ۹۳۷۳۲۵۰
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در نشست صمیمی‌ شورای بسیج فرهنگیان استان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان و آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از نهادهای مهم در هر جامعه، آموزش و پرورش به عنوان سازمانی است که در آن معلمان مورد نیاز دوره های مختلف تحصیلی تربیت می شوند، زیرا محصول این نوع سازمان ها معلمانی هستند که نقطه آغاز هر تحول آموزشی و پرورشی بوده و این توانایی را دارند که با دانش و مهارتی که کسب کرده اند چهره سازمان آموزشی را دگرگون سازند و فضای مدارس را به فضای محبت، رشد و بالندگی روح افزا و لذت بخش مبدل کنند.

وی گفت: همه انسانها تربیت یافته این دستگاه مهم و ارزشمند هستند و برای رشد و تعالی جامعه، باید آموزش و پرورش رشد و تعالی داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پیشرفت علمی برای قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان پرچمدار این امر مقدس است. بزرگترین رسالت آموزش و پرورش رشد علمی و پرورش اخلاقی جامعه است.

وی عنوان کرد: هدفی بزرگ، نشات گرفته از بعثت و رسالت پیامبرانی که بیان و تذکرشان رشد بوده است. پژوهش و نوآوری در جامعه ای توسعه پیدا می کند که نظام آموزشی و فرهنگی، زمینه و بستر مناسبی برای آن را تدارک دیده باشد.

سردار آتانی، نگاه برادرانه و اعتماد نیروهای انقلابی و مردم عزیز به سپاه را مرهون شهدای عزیز و خانواده های معظم شهیدان دانست و گفت: بی‌تردید نقش‌آفرینی‌های حماسی و چشم‌نواز شهیدان گرانقدر در تاریخ ۴۳ ساله گذشته این سرزمین به‌ ویژه نقش بسیجی وار رزمندگان دلاور و شجاع اسلام در دفاع مقدس از جنگ تحمیلی هشت‌ ساله تا جبهه‌های مبارزه با داعش و تروریسم تکفیری، برای همیشه ماندگار و پرچم عزت، کرامت، فضیلت و اقتدار ایران را بر دوش نسل‌های امروز و فردای کشور برافراشته‌ نگه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها