خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت شهرستان تاکستان؛

ایجاد مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در شهرستان تاکستان

دکتر ستوده گفت: مطابق رایزنی با اداره تربیت بدنی شهرستان تاکستان، سالن ورزشی این شهرستان جهت ایجاد مرکز واکسیناسیون مورد استفاده کادر بهداشت و درمان و همشهریان تاکستانی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۱۳
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر ستوده رئیس شبکه بهداشت شهرستان تاکستان در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا که با حضور فرمانده سپاه شهرستان تاکستان، فرماندار و رئیس سازمان تربيت بدنی شهرستان تاکستان انجام شد بیان کرد: در حال حاضر روزانه به رقم تزریق ۴۰۰۰ هزار واکسن در شهرستان تاکستان رسیده ایم که‌ از ابتدا تا کنون این آمار بی سابقه و بسیار خوب بوده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان تاکستان گفت: امیدواریم به یاری خداوند به رقم واکسیناسیون ۶۰۰۰ نفر در روز برسیم و به همین منظور پایگاه واکسیناسیون جدید کرونا در محل سالن ورزش شهرستان تاکستان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال و با همدلی دوستان عزيز سپاه ناحیه امام علی(ع) و بسیجیان محترم و همچنین با کمک فرمانداری شهرستان، طی رایزنی با اداره تربیت بدنی شهرستان تاکستان ساختمان سالن ورزش این شهرستان در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار گرفت.

دکتر ستوده در پایان بیان کرد: تجهيزات مورد نیاز و همچنین حضور نفرات یاریگر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز توسط سپاه ناحیه امام علی(ع) صورت خواهد گرفت تا شاهد روند انجام واکسیناسیون همشهریان با سرعت هرچه بیشتر در سطح شهرستان تاکستان باشیم.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار