در آستانه آغاز سال تحصیلی انجام می شود

استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی شور عاطفه ها در مصلی های نماز جمعه

زنجان - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری کمک های مردمی از ۲۴ تا ۲۵ شهریورماه در پایگاه های شور عاطفه ها، مستقر در سطح شهر و مصلی های نماز جمعه در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۱۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
هدایت صفری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: با توجه به تقارن جشن عاطفه‌ها با ماه صفر و اسارت آل الله با عنوان شور عاطفه‌ها با هدف تامین لوازم التحریر و سایر ملزومات آموزشی به ویژه لوازم آموزش غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شور عاطفه از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: در روز‌های ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه، کمیته امداد استان با ایجاد پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در سطح شهر و مصلی‌های نماز جمعه کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.

صفری گفت:: شور عاطفه‌های امسال با "شعار با هم مشق محبت بنویسیم" برگزار می‌شود و مردم شریف و نیکوکار استان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت emdad.ir وتلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ وهمچنین کد دستوری#۰۲۴*۱*۸۸۷۷* کمک‌های خودرا به این منظور واریز نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: خیران ونیکوکارانی که خود مایل به تهیه اقلام آموزشی ولوازم التحریر هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد در سطح استان اقدام نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار