خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

آموزش و پرورش استان، آمادگی کامل بازگشایی مدارس را دارد

دکتر اصغری گفت: از روز شنبه ۲۰ شهریورماه بنای سال تحصیلی را گذاشتیم و هر زمانی که اعلام شود این امکان و آمادگی در آموزش و پرورش وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۳۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش که با حضور شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد بیان کرد: در این روزهای پایانی شهریور مجموعه آموزش و پرورش در حال اجرای برنامه های ویژه پروژه مهر می باشند.

وی گفت: به دنبال ایجاد کار جهادی و اساسی جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش هستیم.جهان امروز با توجه به پیچیدگی هایش اگر با مدیریت هوشمند اداره نشود مشکلات دیگری ایجاد خواهد کرد و عزتمندی و شکوه و افتخار یک مجموعه بستگی به عملکرد هوشمند آن دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین با توجه به میزان همبستگی اعضای آموزش و پرورش وضعیت خوبی داریم، ما از شنبه آمادگی بازگشایی همه مدارس را داشتیم‌ لذا از روز شنبه ۲۰ شهریورماه بنای سال تحصیلی را گذاشتیم و هر زمانی که اعلام شود این امکان و آمادگی در آموزش و پرورش وجود دارد.

اصغری عنوان کرد: امسال باید خیلی بهتر از سال گذشته عمل کنیم. بنابراین با آسیب شناسی تمام اتفاقات سال گذشته را احصا کرده و از تمام تجربیات مثبت و منفی ۱۹ ماه گذشته استفاده نماییم و امروز اگر موفقیت هایی وجود دارد حاصل این اقدامات است. لذا با همه دستگاه های استان تعامل خوبی داریم و همه فرمانداران و بخشداران بعنوان روسای پروژه مهر انتخاب شده اند.

وی افزود: یکی از مباحث مهم بحث بهداشت و واکسیناسیون معلمان است که استان قزوین رتبه اول واکسیناسیون فرهنگیان را در کشور داراست. میانگین کشور در این زمینه ۵۴ درصد است و میانگین استان قزوین ۹۴ درصد می باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه واکسیناسیون افزود: تعداد ۱۵ مرکز مشارکتی با علوم پزشکی داشتیم که ۱۷ هزار و ۴۱۱ نفر را واکسینه کردیم و باقیمانده شامل فرهنگیانی بود که در ایام انتخابات حضور یافته و بخشی نیز شامل بیماران بود و تقریبا در این زمینه پوشش صد درصدی داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بحث نیروی انسانی اضافه کرد: آنالیز آماری را از سال ۹۱ تا کنون محاسبه کردیم و در بحث نقل و انتقالات برای اولین بار در استان تفکیک نیروها اجرا شد و در حال حاضر ۵۴ هزار ساعت کمبود نیرو داریم که با نیروهای تازه وارد جبران می شود.

اصغری گفت: بحث مدرسه محوری باید بیش از پیش جایگاه خود را پیدا کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها