خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا؛

رکوردزنی شهرستان بوئین زهرا در اجرای واکسیناسیون کرونا

دکتر خوشنویس زاده گفت: بیش از ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا در سطح شهرستان و در مراکز خدمات سلامت شال، دانسفهان، سگزآباد، ارداق و بوئین زهرا تزریق شد و رکورد دیگر در تاریخ نظام سلامت شهرستان به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۸۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر آرش خوشنویس زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا در بازدید از مرکز واکسیناسیون سردار شهید سلیمانی، به روند تسریع واکسیناسیون در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای تسریع واکسیناسیون تمام گروه های سنی بالای ۱۸ سال، مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده خدمت رسانی به مردم جهت تزریق واکسن کرونا است.

وی در ادامه افزود: طی هفته جاری با اقدامات جهادی نیروهای شبکه بهداشت و درمان، بیش از ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا در سطح شهرستان و در مراکز خدمات سلامت شال، دانسفهان، سگزآباد، ارداق و بوئین زهرا تزریق شد و رکورد دیگر در تاریخ نظام سلامت شهرستان به ثبت رسید.

خوشنویس زاده، حضور مدافعان سلامت در سنگر مبارزه با کرونا را حضور جهادی و فعال خواند و گفت: بیش از ۱۵۰ نفر نیروی انسانی اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک، کادر اداری، بسیج و جهادگر در این ۵ مرکز واکسیناسیون در دو نوبت صبح و بعدازظهر به کارگیری شده اند و در سنگر مبارزه با کرونا، حضوری جهادی و فعال دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به واکسیناسیون اساتید و دانشجویان دانشگاه در آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی و دانشگاه آزاد اسلامی در خود این دانشگاه ها با همکاری مرکز بهداشت و درمان در حال انجام است و همچنین در ستاد کرونا شهرستان نیز جهت راه اندازی مرکز واکسیناسیون دیگر در راستای تسریع واکسیناسیون تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار