خبرهای داغ:

بسیج سازندگی حامی تولید و اشتغالزایی

شاهرود_مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از حمایت بسیج سازندگی این شهرستان در قالب صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی از تولیدات صنایع‌دستی روستا‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۶۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
سیدحسین میرکریمی، مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سرپرست بانک رسالت استان و مسؤول خوشه فرش و دست‌بافته‌های استان سمنان از کارگاه‌های اشتغال‌زایی بسیج در بخش بسطام شهرستان شاهرود اظهار کرد: در این سرکشی از کارگاه‌های، تانه‌بافی، جاجیم‌بافی، نمدمالی و صنایع‌دستی روستا‌های الیکایی و ابرسج و شهر‌های مجن و کلاته‌خیج بازدید شد.
او هدف از این بازار‌ها را بررسی وضع و رفع مشکلات کارگاه‌ها و کمک به رفع مشکلات در راستای تهیه نخ، نقدینگی، بازار فروش و ... عنوان کرد و گفت: این کارگاه‌ها با حمایت صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بسیج سازندگی راه‌اندازی شده است.
مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه یکی از اهداف بسیج سازندگی کمک به اشتغال‌زایی در روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه‌یافته است، افزود: در این راستا، در شهرستان شاهرود بیش از ۱۱۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بسیج راه‌اندازی شده است.
میرکریمی بیان کرد: ایجاد کارگاه‌های تولیدی زودبازده، اشتغال‌زایی پایدار در مناطق محروم و حمایت از تولیدات خانگی و صنایع‌دستی از نتایج تشکیل این صندوق‌هاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار