پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج فرمانده گردان مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج حاج «کریم غلامی» فرمانده گردان مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۳۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج حاج «کریم غلامی» فرمانده گردان مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی جانباز سرافراز اسلام مهندس حاج «کریم غلامی» از فرماندهان ارشد مهندسی پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی و برادر شهید والامقام«حسین غلامی» که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تاسف و تالم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های این جانباز سرافراز، ایثارگر مخلص و ساده‌زیست و مومن که حیات خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی سپری کرد، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات الصالحات آن عزیر سفرکرده ثبت شده است.  

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده معظم شهید «حسین غلامی»، همرزمان گرامی و مردم شریف استان مرکزی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

انشاالله خداوند متعال روح پاکش را با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، برادر و همرزمان شهیدش محشور و قرین رحمتش فرماید.

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»،فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار