فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک:

همایش وحدت و اقتدار نیروهای مسلح به میزبانی پدافند هوایی در اراک برگزار می شود

سرهنگ صادقیان گفت: با توجه به آمادگی مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک در سالجاری برای برگزاری همایش وحدت نیروهای مسلح این توفیق را داریم که گامی برای نمایش اقتدار، اتحاد و وحدت نیروهای مسلح برداریم.
کد خبر: ۹۳۷۱۵۸۶
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ «محمد صادقیان» فرمانده پدافند هوایی حضرت «علی اکبر علیه السلام» و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: ارتش در دفاع مقدس با تکیه بر روحیه عاشورایی تمام قد برای دفاع از حریم کشور ایستادگی کرد که وجود بیش از ۴۸ هزار شهید و دویست هزار جانباز سرافراز نشان از این مسئله دارد و امروز باید نقش ارتش در پیروزی های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود که این ایام فرصت ارزشمندی است.

وی افزود: در طول این سال ها ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر انجام ماموریت اصلی خود برای دفاع همه جانبه از استقلال کشور در همه شرایط کنار مردم بوده و با مردم یاری و امداد رسانی در راستای خدمت به مردم نقش آفرینی موثر داشته است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ دینی و انقلابی موجود در نیروهای مسلح،  وحدت و همدلی همواره وجود داشته و بسیاری از پیشرفت های ۴۲ ساله انقلاب به برکت وحدت در نیروهای مسلح است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سطح استان مرکزی وحدت در نیروهای مسلح و اتحاد برای انجام ماموریت ها قابل توجه است و موجب دلگرمی و امید مردم شده و باید از این فرصت ارزشمند برای خدمت به مردم و کشور به خوبی استفاده کنیم.

صادقیان گفت: تشکیل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با هدایت های فرماندهی محترم سپاه روح الله و مشارکت همه نهادها و دستگاه ها در طول این سال ها برکات فراوانی به همراه داشته و بسیاری از اقدامات موفق در استان به برکت کنگره شهدا است.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک در سالجاری برای برگزاری همایش وحدت نیروهای مسلح این توفیق را داریم که گامی برای نمایش اقتدار، اتحاد و وحدت نیروهای مسلح در سطح استان برداریم.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی اضافه کرد: امسال با توجه به محدودیت های کرونایی رژه نیروهای مسلح در استان مرکزی برگزار نخواهد شد و همایش وحدت نیروهای مسلح با حضور محدود یگان های نیروهای مسلح و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی گفت:  در راستای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در استان برنامه های متنوعی در نظر گرفته که مهمترین آن برگزاری همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح به میزبانی مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک است.

صادقیان خاطر نشان کرد: گرامیداشت روز سرباز، برگزاری برنامه هایی محتوایی و فرهنگی در راستای تبیین نقش ارتش و گرامیداشت شهدای ارتش در استان مرکزی و خصوصا شهید والامقام امیر «قاسم جلیلوند» از دیگر برنامه های ارتش در استان مرکزی است که در قالب ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در این مسیر پرافتخار گام برمی داریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار