مسئول روابط عمومی واطلاع رسانی حسینیه اعظم زنجان:

نذورات حسینیه اعظم زنجان به بیش از ۴۵ میلیارد ریال رسید

مسئول روابط عمومی واطلاع رسانی حسینیه اعظم زنجان گفت: با هدف تسهیل ادای نذر عزاداران حسینی سراسر کشور طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۷۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ گفت: امسال نیز خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا و حضرت ابوالفضل العباس علیهماالسلام در بالاترین درجات به ظهور رساندند.
 
نذورات حسینیه اعظم زنجان به بیش از ۴۵ میلیارد ریال رسید

این مسئول با اشاره به اینکه طرح نذر نیابتی برای ششمین سال متوالی در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد، گفت: امسال در راستای اجرای این طرح ۴۱۹ رأس قربانی نیابتی انفرادی و ۵ راس دام بزرگ نیابتی مشارکتی به مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال توسط صاحبان نذر تهیه و ذبح شد.

شهامی تصریح کرد: محرم امسال مجموعا ۴ هزار و ۹۹۴ راس دام به صورت زنده و ذبح شده تحویل حسینیه اعظم زنجان شد که از این تعداد هزار و ۲۳ رأس دام شامل ۱۶ رأس دام بزرگ و مابقی گوسفند و بز در قالب ذبح قربانی تحویلی و نیابتی و ۲ هزار و ۳۹۷ رأس بز و گوسفند نیز به صورت دام زنده بوده است.

وی ادامه داد: نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی نیز هزار و ۵۷۴ رأس بود که مبلغ آن ۱۴ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال برآورد شده است.

شهامی با اشاره به اینکه مجموع نذورات دریافتی حسینیه اعظم زنجان بیش از ۴۵ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال بوده است، گفت: مبلغ متوسط پرداخت شده برای هر قربانی ۸ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال برآورد شده است.
ارسال نظرات