خبرهای داغ:

همایش فرماندهان پیشکسوت سپاه استان سمنان برگزار شد

همایش فرماندهان پیشکسوت سپاه استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۷۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در همایش فرماندهان پیشکسوت سپاه استان سمنان گفت: انسانی که مومن باشد و همواره به فکر تزکیه نفس خود باشد به فلاح و رستگاری دست پیدا می کند.

ایشان ادامه داد: همه ی انسان ها با فطرت توحیدی به دنیا می آیند و محیط خانواده و وراثت باعث می شود تا انسان ها به چه سمتی میل پیدا کنند و شخصیت آنها شکل گیرد.

او افزود: اخلاق و صفات بد انسان ها در همه ی سنین قابل تغییر است زیرا انسان ها همواره به دنبال کمال هستند و می توانند کار غیر صحیح خود را اصلاح کنند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این همایش ضمن قدردانی از زحمات خالصانه آیت الله سید محمد شاهچراغی در استان سمنان گفت: صفای وجودی آیت الله شاهچراغی موجب شده است تا هر انسانی که با ایشان دیدار دارند، محو این خلوص می شوند.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: سپاه با تمام توان پشتیبان نماینده ولی فقیه در استان سمنان است.

سردار دامغانی ادامه داد: جایگاه ائمه جمعه جایگاهی کلیدی در فرهنگ و دین ما است و با حفظ این جایگاه ها می توانیم به تمدن نوین اسلامی دست یابیم.

در این همایش از کتاب فرهنگ نامه شهدای میامی نیز رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار