خبرهای داغ:

روحانیت به معناوی واقعی خادم ملت ایران است

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان گفت: روحانیت به معناوی واقعی خادم ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۷۰۹۳۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان در دیدار با جمعی از روحانیون شاغل در سپاه استان سمنان گفت: روحانیت به معنای واقعی خادم ملت ایران است و اعمال روحانیون خالص است.

او افزود: در روایات بیان شده است که علم زینت انسان است و باید از زینت های دنیوی و هوا و هوس انسان دوری و پرهیز کند.

ایشان ادامه داد: بهترین خدمت در پیشگاه خداوند ، شاد کردن دل مومنان است که می توان از راه هایی مثل پرداخت بدهی بدهکاری و دادن اطعام به نیازمندان و رفع گرفتاری مومنان آنها را خوشحال نمود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: زبان و قلم روحانیون می تواند راه گشا باشد و باید تلاش کنید تا گره از کار مردم باز کنید.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: رهبری همواره تاکید داشته اند که نباید اقتصاد را به غرب گره بزنیم و اقتدار امروز کشور ما در موضوعات امنیتی نتیجه پیروی نیروهای نظامی از رهبر معظم انقلاب است.

ایشان ادامه داد: در موضوع کرونا سپاه و بسیج مراکز متعدد واکسیناسیون را در کشور راه اندازی کرده اند و تزریق واکسن عمومی با سرعت در حال انجام است.

او افزود: واکسیناسیون می تواند به قطع زنجیره کرونا بسیار کمک کند و همه ی مردم باید در موعد مقر حتما نسبت به تزریق واکسن کرونا اهتمام داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار