خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس؛

نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌های لار و اوز با مجموعه سپاه و بسیج دانشجویی برگزار شد

نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌های لار و اوز با مجموعه سپاه و بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۳۹
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس ،نشست مشترک رؤسای دانشگاه های شهرستان های لار و اوز با مجموعه سپاه و بسیج دانشجویی در راستای هم اندیشی، هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر در سپاه ناحیه لارستان برگزار شد.
سرهنگ افسری در سخنانی در جمع رؤسای دانشگاه های لار و اوز و مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس و شهرستان لارستان گفت: متاسفانه بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، تشکیلات دانشجویی را با چالش اساسی رو به رو کرده که باید ضمن برنامه ریزی و استفاده صحیح از فضای مجازی در ایام کرونا، خودمان را برای شروع مجدد فعالیت در دانشگاه ها و جبران عقب ماندگی ها آماده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این نشست مشترک ضمن حمایت از فضای علمی حاکم بر دانشگاه ها، پیشرفت دانشجویان و دانشمندان در عرصه های علمی را مثال زدنی دانست و همگان را به امید آفرینی ، بیان نقاط قوت و پیشرفت های مختلف جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله پیشرفت های بی نظیر علمی و دوری از خودتحقیری فراخواند.

وی در پایان تصریح کرد:سپاه و مجموعه بسیج دانشجویی، یار و یاور دانشگاه ها در بروز مشکلات و چالش ها و حامی فعالیت های علمی، جهادی، فرهنگی و انقلابی دانشجویان خواهد بود.

در ادامه جلسه، سرهنگ موسوی و سروان اسماعیلی از مجموعه بسیج دانشجویی فارس به بیان دغدغه های حاصل از تعطیلی دانشگاه ها و انفعال نسبی دانشجویان اشاره کردند و ضمن اعلام همکاری با مسؤولین دانشگاه ها، به ارائه راهکارهای تداوم فعالیت ها در این شرایط و پس از آن پرداختند.

در پایان این جلسه نیز رؤسای دانشگاه ها به ارائه فعالیت های دانشجویان در این ایام و دغدغه های مربوط به ایام کرونا و پس از آن پرداختند و بر لزوم مدیریت صحیح فضای حاکم بر مراکز علمی تاکید نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار