جانشین هوانیروز نیروی زمینی ارتش:

نگذاریم دشمنان به اهداف خود برای فراموشی ارزش های اسلامی دست پیدا کنند

امیر شیخی گفت:اقتدار و امنیت امروز ما به برکت رشادت ها و مجاهدت های دفاع مقدس است و امروز وظیفه داریم نگذاریم دشمنان به اهداف خود برای فراموشی و تحریف دفاع مقدس و ارزش های اسلامی دست پیدا کنند.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۵۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛امیر فارس شیخی جانشین هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس درس فداکاری، ایستادگی و عاشورایی ملت ایران بود که ملت ایران با الگوگیری از عاشورا حماسه های بزرگی خلق کردند و ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر رزمندگان و مردم سهم عظیمی از افتخارات ملت ایران دارد.

شیخی اظهار کرد: اقتدار و امنیت امروز ما به برکت رشادت ها و مجاهدت های دفاع مقدس است و امروز وظیفه داریم نگذاریم دشمنان به اهداف خود برای فراموشی و تحریف دفاع مقدس و ارزش های اسلامی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه ملت ایران در چهل سال دوم مسیر حرکت به سمت پیشرفت و تعالی ملت را به خوبی مشخص کرده و بیانیه گام دوم بیانیه اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

جانشین هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هویت مکتبی و عاشورایی و استقلال ملت ایران برگرفته از دفاع مقدس است و خوشبختانه به برکت انقلابی و روحیه دینی جوانان امروز هوشمندانه در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند و بسیاری از توطئه های دشمنان را شکست داده اند.

شیخی بیان کرد: حرکت در مسیر ولایت پیشرفت و تعالی ملت ایران را تضمین کرده و دشمنان امروز می دانند که با وجود هدایت های مقام معظم رهبری و ملت و جوانانی غیور اجازه هیچ گونه اشتباه علیه ملت ایران ندارند چراکه ملت ایران ملتی امام حسینی(ع) است و راه شهدا را با قوت ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی با برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی و ادامه مسیر پرافتخار کنگره اقدامات ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان انجام داده و قطعا این اقدامات ماندگار خواهد ماند و همه باید کمک کنند تا مسیر کنگره شهدای استان مرکزی و اقدامات اثربخش با قوت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار