خبرهای داغ:

تاکید دادستان شاهرود بر حل مشکلات دهستان طرود+ تصاویر

شاهرود_دادستان شاهرود در سفری به دهستان طرود بر حل مشکلات این منطقه کویری و محروم شاهرود با استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۲۲
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
دادستان شاهرود در سفری یکروزه به دهستان طرود بخش مرکزی مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و معاونت پیشگیری از جرم نیروی انتظامی نیز حضور داشتند، دادستان شاهرود بر توجه به طرح تعریض راه مواصلاتی شاهرود به طرود در بلند مدت و بهسازی نقاط آسیب دیده جاده تاکید کردند.
در این سرکشی مسئولین از دو معدن مس در این منطقه بازدید و مشکلات و چالش‌های پیش روی این معادن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بازدید از پاسگاه نیروی انتظامی در دهستان طرود دادستان شهرستان بر تقویت گشت‌ها در جهت جلوگیری از سرقت‌ها و برخود قاطع با سارقین باغ‌ها و توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید کرد.
دادستان و مسئولین شهرستان با دهیار و شورای اسلامی و معتدمین دهستان طرود نیز دیدار و در خصوص استفاده از نیرو‌های بومی در معادن این منطقه و حفظ و رعایت فرهنگ بومی منطقه تاکید گردید.
در پایان این سرکشی دادستان و مسئولین در مسجد این روستا حاضر و پای درد و دل مردم نشستند و مشکلات روستا را مورد بررسی قرار دادند.
لازم به ذکر است از زمان تصدی مسئولیت دادستانی شاهرود توسط حجت الاسلام رضی پارسا منش که بیش از یک ماه است، او سرکشی ها و بازدیدهای میدانی زیادی در سطح شهرستان انجام و مشکلات و آسیب ها را از نزدیک مورد بررسی میدانی قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار