خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه طه ایده‌لو شهرستان کبودراهنگ خبر داد

تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از نذورات مردمی توسط پایگاه طه ایده‌لو

کبودراهنگ-فرمانده پایگاه طه ایده لو شهرستان کبودراهنگ از تهیه و توزیع  ۸۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۳ میلیون تومان از نذورات مردمی توسط این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۳۶۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از نذورات مردمی توسط پایگاه طه ایده‌لوسیده لیلا گوهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: فلسفه کمک مومنانه لبیک به ولی امر مسلمین است که باید با استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب مردمی و مومن و انقلابی وارد این عرصه شویم.

وی افزود: در این حرکت جهادی و انقلابی مردم شهیدپرور روستای ایده‌لو شهرستان کبودراهنگ نذورات خود را در ماه محرم به سمت کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی هدایت کردند تا تسکینی بر آلام مردم رنج دیده و درد کشیده از سلطه ویروس منحوس کرونا باشند.

فرمانده پایگاه طه ایده لو شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه هدف از کمک‌های مومنانه کمک به اقشار آسیب‌پذیر به واسطه شیوع ویروس کرونا است، گفت: ۸۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۳ میلیون تومان در روز‌های محرم بین نیازمندان روستای ایده‌لو توزیع شد.

گوهری افزود: دراین حرکت جهادی سعی شد در مرحله اول برنامه‌ریزی برای هدایت نذورات مردم به سمت کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی صورت گیرد و در مرحله دوم از طریق خیرین و معتمدین و دهیار و شورای اسلامی روستا قشر آسیب پذیر شناسایی شود.

وی ادامه داد: در مرحله سوم نیز کالای اساسی از قبیل: برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، حبوبات و... تهیه و بسته‌بندی شد و در نهایت این بسته‌ها طی ایام محرم بین نیازمندان و افراد کم برخوردار و آسیب دیدگان ویروس کرونا با رعایت کرامت انسانی در سطح روستا اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات