پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) درخصوص درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۴۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ

 عروج جانسوز سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمر خود را برای دفاع از عزت و امنیت ملی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله)، خانواده محترم ، خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت ، ایثارگران ، بسیجیان و همکاران پرتلاش در نیروهای مسلح تسلیت عرض می‌نمایم.

 زحمات خالصانه و شبانه روزی این بسیجی تکلیف محور، در طی جنگ تحمیلی و سالهای پس از آن در طول ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پایه گذاری دکترین دفاعی و قدرت بازدارنده برای میهن اسلامی؛ مایه امید و دلگرمی نیروهای نظامی و بسیج و موجب یاس و سرخوردگی جبهه استکبار جهانی و بدخواهان ایران و انقلاب بود.

 از درگاه خداوند منان می خواهم که روح بزرگ آن مجاهد فی سبیل‌الله را در کنار اولیاء و مقربانش درگاهش قرین رحمت و مغفرت و بر سر خوان و کرم سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهیدان اسلام و انقلاب میهمان بگرداند. و السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

ارسال نظرات