امام جمعه ایلام:

در بحث برگزاری راهپیمایی اربعین تابع سیاست کلی نظام هستیم

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه در بحث اربعین تابع سیاست کلی نظام هستیم، گفت: مردم استان برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۱۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موکبداران ایلام، اظهار کرد: توفیقی که خداوند به ما به عنوان متولیان اربعین و هیئات مذهبی و اقامه کنندگان عزای سید و سالار شهیدان داده است، نعمتی است که جای شکر دارد و باید قدردان این نعمت باشیم.

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با اشاره به برگزاری اربعین امسال، یادآور شد: در بحث اربعین تابع سیاست کلی نظام هستیم، وقتی نظام تصمیم بگیرد که اربعین تعطیل باشد، ما هم تابع آن خواهیم بود و ولایتمداری ما هم در همین است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زائرسرای مردم ایلام در مشهد مقدس، گفت: در حال حاضر یک زمین ۷۰۰ متری در دو کیلومتری حرم با ۸ طبقه و پنج هزار متر مربع سفت کاری شده است که برای ادامه کار به پول نیاز داریم و از همه مردم تقاضا دارم که پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: همانطور که مردم در دفاع مقدس و اربعین پای کار آمدند، خواهشم این است که برادران و خواهران عزیز در شهرستان ایلام به صورت شبکه ای و به صورت محله به محله و منزل به منزل پای کار بیایند و اطلاع رسانی کنند، زائر سرا متعلق به استان ایلام است و گنجایش خوبی هم برای پذیرایی از اردوهای زیارتی، خانوادگی و... دارد و مردم تا جایی که امکان دارد نذورات خود را برای کمک در این زمینه اختصاص دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار